bloglovin

Dressyr

Idag var jag med Hanna i hennes stall och red på en häst som heter Herman. Lite skillnad på hans 1.70 och Lazdas 1.45. Fast jätte rolig att rida. Han har tävlat dressyr förr men är 21 nu och har antagligen inte blivit tränad på väldigt länge. Men när jag började jobba honom blev han jätte glad och försökte verkligen sitt bästa. Och efter lite trav var han så taggad att han började gå piaff/passage. Haha, sjukt kul! Sen provade jag att få honom att göra det när jag ville och det gick! Så idag har jag provat piaff/passage. Jätte kul var det! Och sen gjorde jag skänkelvikning och lite öppna också.
Den mörkaste är Herman

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, då var du nästan hemma hos mig!

Min mamma red herman förr, eller några enstaka gånger och jag red oliver ;)

2011-04-22 @ 23:13:02
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback