bloglovin

Dagens amazing Ridpass

Idag var det lika fint väder som alla andra dagar på lovet. Ännu finare nästan. Ca 25 ° i solen. Vi tog vårat hackamore idag. Jag red på samma ställe som jag har varit på de senaste dagarna. Jag började med att göra tempoväxlingar i skritt med bara vikten. Hon är jätte lydig verkligen. Sen skrittade jag i en åtta och försökte få henne avslappnad. Det gick hur bra som helst! Samma sak i traven. Helt sjukt bra gick det, det har aldrig gått så bra. Sen tog jag någon galopp och hon galopperade på utan att hänga i handen. Det har hon aldrig gjort förut. Mamma var jätte snäll och tog lite bilder för att jag skulle kunna se hur det ser ut. Här är några av dom. Tänk på att jag rider henne för att bygga upp henne och rehabilitera henne, inte för att det ska vara snyggt. Och en bild är bara en tiondels sekund av ett helt ridpass.
Haha, jag rider lätt om ni undrar. Måste öva på att inte ställa mej upp så högt!
Synd att bilderna blir så dåliga på bloggen... Det var faktiskt jätte fint ljus så ni får låtsas ;)

Kommentarer
Postat av: josse E

vad fint du sitter <3

2011-04-25 @ 09:37:22
URL: http://duvethonjosse.blogg.se/
Postat av: HOPPIDIOTERNA

Härliga bilder, verkligen härlig bakgrund och fint ekipage också så:)

2011-04-25 @ 23:48:49
URL: http://hoppidioterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback