bloglovin

Allt bara flyter på

Jag började skritta fram en liten runda. Jag gjorde lite skrittempoväxlingar på slutet och det gick jätte bra. Sen på ridbanan ställde jag henne åt olika håll. Det gick verkligen jätte bra! Hon har blivit så mjuk och följsam. Sen gjorde jag travövergångar och det gick också jätte bra.
Jag har kommit på hur jag ska sitta ner i traven på ett bättre sätt. I stället för att sitta emot försöker jag följa med lite mer. Det finns säkert andra som tycker på ett annat sätt men det här funkar i alla fall för mej.
Sen galopperade jag lite på långsidorna. Och herre gud vad sugen hon var. Ha, i fattningarna lixom hoppade hon upp och sparkade till. Pigg tjej!
Jag tror att hon är väldigt sugen på att tävla, hoppa och visa upp sej ♥

Kommentarer
Postat av: N

sv: hihi, jag får tacka åt min kompis ;)



längtar du till påsklovet lika mycket som jag? :D

2011-04-05 @ 10:08:38
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: N

sv: åka till spanien, tävla, jobba och umgås med vänner :D va ska du göra? :)



det är 1,05 i terrängen tror jag :)

2011-04-05 @ 14:26:20
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback