bloglovin

1 år sen

Idag är det den 5:e april. För exakt ett år sen var jag och Lazda på våran första programridning. Jag red L:C2. Hon hade precis börjat "krångla". Senare märkte vi ju att det var skadorna. Jag hade förväntat mej max 50% eftersom att hon inte kunde någonting alls när vi köpte henne. Hon hade precis lärt sej att gå i form i alla gångarter. Eller ja, inte direkt i form kanske, mer hänga ner med huvudet. Men väl där gick hon hur bra som helst. Hon var mjuk (för att vara då) och samarbetsvillig. Jag red och det kändes faktiskt ganska bra. Några små missar bara. När jag hämtade protokollet var jag så nervös! Jag tittade på pappret och såg att jag hade fått 66,07%! Dessutom sa hon att det var den bästa procenten hittills och jag var nästan sist. Min fina lilla Lazda och jag hade fått över 65% första gången någonsin vi red program för någon domare! Plus att hon tydligen var spänd i hela kroppen och hade skador. Hur ska det då gå när hon är frisk..?
Tyvärr har jag inga bilder där ifrån alls. Synd verkligen! Men här är en bil på mej och Lazda nästan ett år senare.

Kommentarer
Postat av: jessica

men härligt!!! :D kul när man inte egentligen förväntat sej det!

2011-04-05 @ 15:14:48
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback