bloglovin

1 år sen...

Idag för ett år sen var jag och Lazda på vår första hopptävling tillsammans. Självklart hade vi varit på lite clearrounder och så innan. Det var div. III och jag var sist ut i mitt lag. En hade rivit så om vi skulle till omhoppning var jag tvungen att rida felfritt. Sjukt nervös var jag! Men Lazda gick som en klocka som vanligt så vi var felfria! Samma sak i omhoppningen. Så vi blev ett av de vinnande lagen. Jag hade så roligt och Lazda njöt verkligen. Det var en av våra roligaste dagar tillsammans hittills. Jag hoppas verkligen att vi kan få göra om det någon gång igen...

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja! Jag tror jag minns det! ^^ <3

2011-04-10 @ 19:06:13
URL: http://isjustelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback