bloglovin

Tröööööött!

Jag hann inte skriva något igår kväll. Men det var Super kul med discot för dom små haha ;) Ganska jobbigt bara! Asså dom små barnen som var typ 6-8 år var ju inte lite vilda... Dom sprang omkring och gapa och skrek men dom tyckte nog att det var kul i alla fall. Vi fick in över tre tusen på inträdet och godisförsäljningen haha :) Dom lite större barnen var lite lugnare. Dom var 9-11 år. Jag var jätte trött när jag kom hem vid 11-tiden och jag är fortfarande lite trött. Men det kan också bero på det TRÅÅÅKIGA vädret! Det regnar och blåser jätte mycket. Så nu ska jag sitta inne och göra läxor. Non ska vara inne på måndag tror jag så jag får väl göra klart den nu. På tisdag har vi studiedag!!!!! Skönt med en ledig dag! Och snart ska vi praoa i en eller två veckor och sen har vi höstlov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback