bloglovin

Onsdag

Hejsan :) Nu ska jag snart åka till stallet. Och jag har varit och frågat om praoplats :) Men det är inte säkert att jag kan vara där, jag skulle ring i morgon igen. Igår hann jag äntligen med att fota lite :D Det blev några jag var nöjd med, dom kommer senare i veckan. Förlåt för den dåliga uppdateringen igår... Men jag hade så mycket att göra! Först åka till tandregleringen, sen åka till stallet, sen äta och försöka göra lite matte, sen åka till pappas bror och sälja lotter och sen var jag ute och fotade :) Och sist men inte minst var det ju House igår igen på 4:an!!! Jag har läääääängtat! Så då tittade jag ju på det :) Och gjorde engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback