bloglovin

Beautiful blogger award 2010

Jag har blivit nominerad av Liza (länk i menyn) till Beautiful Blogger Award 2010 :D Tack så mycket Liza!
Några regler för awarden:
- Kopiera awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka till den som nominerade dej
- Nominera sju andra bloggar och länka till dom
- Berätta sju intressanta saker om dej själv
7 "intressanta" saker om mej:
- Jag är allergisk mot ganska mycket. Nötter, katter, pollen och så är jag gluten (kan inte äta vete, råg och korn)
- Min favoritfärg är ljusgrön
- Jag har ridit sen jag var ca 5-6 år
- Jordgubbar och vindruvor är mina favorit bär/frukter
- Det här är mitt 96:e inlägg
- Jag vill jätte gärna ha en hund
- Jag spelar piano och har gått på dans i ca 7 år när jag var liten
Jag nominerar...
Liza lizzierella.blogg.se
Frida friiiidacarlson.blogg.se
Rebecka photosbyrebecka.blogg.se
Isabell isabellpeterssons.blogg.se
Minnie littlesweetangel.blogg.se
Josephine jossexd.blogg.se
Rebecka fotobecka.blogg.se
Det var mina nomineringar :)

Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

SV: Tack :)



vad kul att du nominerade mig, jag har redan blivit nominerad av en annan så har redan gjort awarden, men tack ändå! :D

2010-09-17 @ 17:08:03
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: Elsa

Grattis :)!

2010-09-26 @ 19:51:46
URL: http://ssegerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback