bloglovin

Skrålle!

Hejsan! Vad kul att några fler kikade in på min lilla blogg igår! Det värmer mitt hjärta hahaha ;D Nej, jag skojja men det är kul att det går uppåt :) Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har varit i stallet och putsat! Oj oj det är inte ofta det händer hehe :) Så nu är det bara sadeln och tränset kvar. Snart kommer Jossan med lilla Skrålle. Vi ska ta hand om honom när hon är på resa. Igår var jag ju med henne och red på hennes Putte. Det gick ganska bra, han är så söt :) Tack igen Jossan för att jag fick rida honom <3 Ni får en liten bild på Lazda från när vi flyttade henne till det stallet hon är i nu. Det var maj 2009.

© Foto: Jag Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss


Kommentarer
Postat av: Lilljossan!

Varsågod det var så lite <3

2010-10-25 @ 08:39:55
URL: http://littlesweetjossan.blogg.se/
Postat av: Liza

Ny blogg hjärtat :p <3

2010-10-25 @ 10:49:43
URL: http://isjustlizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback