bloglovin

underbart väder

Hejsan på er! Min dag fram tills nu har bestått av att jag har gått en låååång promenad med mamma och Lazda. Det tog ca en och en halv timme eller mer. Jag hade med mej kameran eftersom det var så fint väder och jag fick jätte fina kort (tycker jag då...) Dom kommer kanske lite senare. När jag kom hem åt jag och sen dess har jag suttit och läst 128 sidor i svenska boken. Trååååk. Och nu ska jag gå ut till min lilla tussiga Tussan ;) Hon fäller verkligen jätte mycket nu :o. I morgon svarar jag på dom sista frågorna så idag är sista dagen. Ni får några utav mina favorit bilder från dagen (oredigerade) så länge :) Hästen längst ner är den nya hästen Nike.
© Foto: Elin (jag) Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss

Kommentarer
Postat av: Liza

SV; mm det sög :D ahah söt

2010-10-09 @ 17:19:10
URL: http://fotoliza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback