bloglovin

slut på prao

Hejsan! Nu har jag kommit hem. Jag har varit på prao och så har jag varit och fikat hos min farmor och farfar. Detta var sista dagen så nu är det slut på min prao för detta året. Det har varit jätte kul. Jag har praoat hos en dramalärare för små barn och då leker man nästan bara och gör lite enkla övningar :D Mamma var hos Lazda idag och hon trodde att hon hade fått en ny blödning i samma muskel... Verkligen inte kul alls. Men massören ska komma i morgon så jag hoppas att det blir bra då! I kväll ska jag inte göra något speciellt, bara kolla på Idol eller nåt med familjen. Hoppas att ni alla får en bra kväll, jag kanske skriver mer senare :) Ni får en bild jag tog på stranden med Liza förra veckan.

© Foto: Jag Kamera: Sony Cyber-shot carl zeiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback