bloglovin

Måndag

Hejsan! Statistiken gick upp lite igår igen! Tack tack alla som kikar in här :) Nu ska jag försöka plugga lite för ett franskaprov vi ska ha snart... Hrm det går väl sådär, jag är inte direkt sugen på att plugga ;) Senare ska jag åka till stallet. Hoppas att Lazda mår bra idag. Kommer kanske en liten uppdatering om henne senare i kväll. Kanske tar med kameran och fotar hur smutsig hon är idag? Hrm sen kan ni ju gissa vilken färg hon är... Grå? Skäck? Nej, jag skoja men hon hade rullat sej i leran igår så hon kommer nog vara rätt smutsig idag...  Ja ja, så går det när man har en vit häst. :) I somras var hon ju en liten zebra på halsen ;) Nu måste jag börja plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback