bloglovin

Lördag

Nu har jag varit hos Lazda. Massören var där och masserade Lazda och Steppas (Steppas är Fridas häst). Lazda var spänd i bogarna men det släppte! Så det var ingen fara, vi ska fortsätta som vanligt :D Snart ska jag åka till Jossans häst Putte. Hon är ju på resa så jag ska få rida honom några gånger :) Det ska bli kul. Idag är det väl Halloween? Eller? Jag har ingen aning, jag brukar inte direkt fira det. Men i alla fall Glad Halloween alla! Eller vad säger man, läskig Halloween kanske haha ;) När jag var liten brukade jag klä ut mej till häxa eller spöke och gå till grannarna. Hoppas inte att det är någon som kommer till oss, för vi har typ inget godis hemma haha :) Jag kommer ihåg en gång när jag gick med Jossan och en som heter Sara. Då fick vi varsin chokladkaka som var två år gammal :o Stackars oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback