bloglovin

Lördag <3

Hejsan! Idag ska jag följa med Jossan till stallet och få rida lite på lilla söta Putte! :D  Fram till nu har jag typ inte gjort någonting... Jo, jag har rensat iPhoto på bilder. Jag hade över 1000 men nu har jag lite över 500! Känner mej riktigt duktig hehe :) Dagen igår med Liza var bäst haha :D Om jag beskriver den med tre ord bli det Flum, skratt och foto. Vi fotade mest porträtt men lite natur också. I går kväll kollade jag på Idol. Och Minna kom tillbaka!! Men lite synd att Alice inte är kvar. Men Minna var i alla fall jätte bra igår tyckte jag :D Nu ska jag äta så skriver mer sen.

© Foto: Jag Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss


Kommentarer
Postat av: Olafseline

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 08:33:28
URL: http://olafseline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback