bloglovin

house

Hejsan! Igår var det ganska bra med Lazda. Hon gick ganska bra. Hon var stel men det släppte så jag hoppas att det börjar bli bättre nu! Jag fotade henne lite när vi var ute och gick med henne i mörkret. (haha jag vet det låter konstigt att jag fotade i mörkret...) Bilderna blev väl inte direkt bra men dom blev lite coola tycker jag. Dom kommer nog i morgon för kameran dör snart... Och jag orkar inte ladda den nu så jag laddar den i natt. Nu sitter jag och kollar på House. Och jag ska göra lite på min praouppgift. Sen ska jag åka till stallet. Jag var på prao idag igen och det var jätte kul, alla barnen är ju så söta :) Skriver kanske mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback