bloglovin

har inget att göra...

Just nu gör jag ingenting... Jag har rensat kameran för att jag ska kunna ta bilder från praon till våran praoupgift. Klockan fem ska jag vara på tandregleringen och innan det ska jag till stan och köpa ett linne. Och eftersom tandregleringen ligger tyo i stan så är det ju onödigt att cykla dit två gånger :) Så just nu gör jag verkligen ingenting. Tussan skuttar runt i den lilla hagen och är super glad. Hon är gullig haha :) Men det är skönt att vi inte är i skolan på tre veckor! Inga läxor. Och prao är ju inte direkt jobbigt... :)
© Foto: Elin (jag) Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss Gammalt foto på Tussan från i somras

Kommentarer
Postat av: Liza

Min nya blogg! ^^

2010-10-19 @ 12:49:26
URL: http://altariell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback