bloglovin

Usch...

Nu sitter jag och gör ingenting. :) Jag har fått någon konstig plastgrej som jag ska ha i stället för tandställningen i tre månader och det gör så sjukt ont! Jag vet att jag borde göra läxor och sånt men... Jag orkar verkligen inte. Men jag får se, jag kanske tar en värktablett sen så att jag kan koncentrera mej. Idag ska jag inte till stallet för mamma var ledig och jag har ju varit hos tandläkaren till typ 4. Haha ska jag berätta en pinsam grej som hände i morse? Jag cyklade till tandläkaren och det snöade... Jag fick en snöflinga i ögat men det tänkte ju inte jag på. Så jag satt där och väntade och det var massa andra där och sen märkte jag att jag var halt kladdig med mascara runt hela ögat... Haha så kan det gå! ;) Detta är en av mina favoritbilder på Lazda, hon ser så glad ut. :)
© Foto: Frida Kamera: Canon 400d

Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv, Tack för ditt grattis på bloggen. <3

2010-11-22 @ 21:09:43
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback