bloglovin

Rast :D

Hejsan på er :) Jag sitter i skolan med bästa Liza och har lång matrast. Nice :) Sen har vi bara en lektion kvar. När jag kommer hem ska jag nog baka därför att jag har fikan i skolan på fredag. Förra gången jag bakade för skolan skulle vi ha hemkunskap i stället så nu måste jag göra nya... Idag ska jag inte till stallet, det är min "läxdag" eller vad man säger idag. Fats vi har inte så jätte mycket läxor så det blir nog mest att jag pluggar till franskaprovet. I morgon på gympan ska vi typ skriva om ergonomi eller nåt och vi får göra det hemma :) Ha det bra så länge :)
© Alla foton av mej tagna med min Sony cyber-shot carl zeiss



Kommentarer
Postat av: Liza

hahah ska bli kul med första världs kriget :D vill se film på det!! Hahah rast de är fett nice!<3



Hej jag heter Anders och jag

har en napp, den är rosa och ljus grön.

Hej jag heter stefan och jag gillar

bajs för det är fett nice yeeahh!!<33

2010-11-09 @ 12:45:09
URL: http://isjustlizzie.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: JAAAAAAAAA DEN ÄGER FETT NICE SOM BAJS? x)

<333

ja det måste vi!!

2010-11-09 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback