bloglovin

Onsdag

Nu är jag hemma och pluggar lite engelska. Lazda mådde bra idag. Hon sprang i hagen när hon skulle in idag. :) Hon är söt när hon gör det men det är inte kul och stå där och försöka fånga henne, hon tycker att det är väldigt kul att "leka" med oss. Hon är busig lalla Lazda. Snart ska jag åka iväg till skolan igen för jag ska ha utvecklingssamtal. Jätte kul *host*. Förresten gick det super bra på franskaprovet :D Den här bilden tycker jag är jätte fin, det är Frida som har tagit den. Den andra hästen är CD.
© Foto: Frida i stallet Kamera: Canon 400d

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Åh vad fin bild =)



SV: Haha okej! Det är svårt att veta xD

2010-11-17 @ 17:42:06
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback