bloglovin

Nu sitter jag hos farmor och farfar

Hej igen :) Nu sitter jag antagligen hos farmor och farfar och äter :) Tänkte prova ett tidsinställt inlägg :) Dom har inget internet så jag kan inte blogga där. Firar ni fars dag? Sen, om en stund när jag kommer hem ska jag åka till stallet. Lazda ska nog tränas eller rehabiliteras som dom kallade det :) Det är inte riktigt min grej men vad som helst som är bra för Lazda kör vi nu. Så att hon blir frisk. Om ni undrar varför jag har så många bilder från Frida är det för att hennes bilder är så fina! :)
© Foto: Frida i stallet Kamera: Canon 400d

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Härlig bild =)



SV: Åh Tack!!

2010-11-14 @ 15:20:26
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vad söt du är!=D <3

2010-11-14 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback