bloglovin

Nu har jag bakat :)

Hej på er, nu har jag bakat :D Dom blir säkert jätte goda :) Foto och recept kommer någon dag. Dom kakorna är så goda det är mina favorit kakor. Dagen var bra. När vi hade SO kollade vi på en film om första världskriget. Den var jätte gammal så det såg lite roligt ut när dom skulle skjutas och sånt haha :) Och när dom körde liken på små vagnar. Haha Liza det var riktigt kul ;P Nu sitter jag och skypar med bästa Liza. Vi har typ skypat i två timmar nu haha :) Nu ska jag plugga lite franska och sen ska jag ta hand om lilla Tussan.

© Foto: Min lillasyster Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaah det var så jävla kul x) <33333

2010-11-09 @ 18:24:13
Postat av: Matilda&Vicky

Gud vad härlig bild!!

2010-11-10 @ 08:23:37
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback