bloglovin

Lördag

Nu sitter jag och kollar på hästhoppning på 24:an. Spännande! :) Lazda mådde gansa bra idag, hon hade ju en liten ny skada så vi har masserat för fullt. Men det verkade okej i alla fall. :) I morgon ska Frida tävla så jag kanske åker och kollar på det :) Lycka till Frida! :) Men jag måste till kyrkan först med konfan. Det är ju första advent. Inte så kul tycker jag men men :) Nu ska jag äta tacos :) mums mums :D Ni får en rätt så gammal bild på mej och Lazda. Min sits behöver ni ju inte kolla så noga på...
© Foto: Frida Kamera: Canon 400d

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: okej :) gu' va skoj :D

tack så mkt!

2010-11-27 @ 20:43:22
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så mkt!=D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback