bloglovin

Hemma från ett (misslyckat)luciatåg...

Nu har jag varit och sjungit på coop. Usch usch det var inte kul. Vi var inte så många så det hördes typ ingenting... Så pinsamt. Jaja nu är det i alla fall över. Det är bara det att vi ska göra det tre gånger till... Jag kommer dö, hela våran klass skämmer ju ut sej för hela stan.
I kväll kommer det hoppning och typ lite från hela dagen från Stockholm horse show kl. 18.00-20.00 på tvåan. :D Det får man inte missa! Nu ska jag snart åka till stallet. Lazda ska masseras och vi ska nog gå en liten runda. Det är kallt idag, ca -7 grader. Det är i alla fall kallt för att vara där jag bor. Lazda ska få annan mat nu, osteopaten tyckte att mustang var dåligt så vi ska prova krafft i stället. Den här bilden är rolig när CD sitter :) Lite dålig kvalitet kanske, jag fick zooma ganska långt.
© Foto: Jag Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah härlig bild! :D

2010-11-27 @ 15:00:09
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: gu va skoj :) hon är verkligen jätte fin!

Ja hmm.. kanske 3,5 månad :) men vi har redan varit ute på 1 dressyr tävling och ska ut på en nästa vecka :) vi klickade på en gång verkligen!

hur länge har du ridit? :p

2010-11-27 @ 16:09:01
Postat av: Matilda&Vicky

HÄRLIG BILD!!!



SV: okej xD Haha bananer!!

2010-11-27 @ 21:53:27
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback