bloglovin

Grattis Frida!

Nu är jag hemma från stallet :) Lazda mådde ganska bra idag, hon var i alla fall glad. Vi gick en runda med henne. Sen var jag och kollade på Frida när hon tävlade. Det gick super bra tycker jag, Grattis Frida!!! Jag längtar såååå mycket tills jag och Lazda kan tävla igen! Och nu när vi har fått bort massa spänningar så kanske det går ännu bättre i dressyren. Och första gången vi hoppar kommer hon säkert vara super glad haha. Hon älskar verkligen att hoppa. Men nu ska jag sluta drömma och försöka få gjort lite matte och kanske No. Det är ju skola i morgon... Inte kul. Men men man får ju träffa kompisarna i alla fall.

Never give up hope...


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack=D <3

Postat av: johanna

tävlade hon dressyr eller hoppning? :)

2010-11-28 @ 20:03:51
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback