bloglovin

Fars dag :)

Idag är det fars dag. Vi ska till farmor och farfar och äta. Jag kommer inte på så mycket att skriva. Jag är väl inte direkt på bra humör. Om ett år är det vinter och då är det ju inte direkt tävlings/tränings tid och till våren efter det är jag 16. Och Lazda är också 16. Inte för att jag inte gillar att bara mysa med henne och gå promenader och sånt, men jag vet hur mycket hon gillar att hoppa, tävla och visa hur fin hon är. Och hon blir ju inte direkt yngre och yngre. Ni får lite bilder från tävlingen jag varmed på i april. På andra bilden är hon så sugen på att hoppa så hon hoppar av lite tidigare än jag trodde ;) Haha så min sits... Jag var inte riktigt beredd :)

© Foto: Frida i stallet Kamera: Canon 400d

Kommentarer
Postat av: johanna

fina :)

2010-11-14 @ 12:20:44
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback