bloglovin

Engelska och Franska

Nu är jag hemma från skolan. Vi simmade på friskvården. 600 meter "vanligt" sim och 100 meter crawl (så tror jag att det heter). Nu blir det plugga franske och engelska. Två texter som ska vara inlämnade i morgon. Och så ska jag öva på broderistygn i kväll. Och så ska jag redigera bilder till inlägget om Lazda. Det kommer nog i helgen eller i morgon :) Idag fick Lazda vila, jag var ju inte i stallet men mamma var där. Ni får en helt oredigerad bild som jag tog för något år sen.
© Foto: Jag Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: Ja det är så mysigt =D

2010-11-18 @ 17:53:41
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback