bloglovin

Dåålig uppdatering idag...

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag! Men jag har haft fullt upp, först på morgonen var jag hos Lazda och sen åkte jag hem och åt. Direkt efter det åkte vi till Putte. Jag red på Putte idag och det gick super bra! Han tyckte bara att det var lite jobbigt att göra galoppfattningar. Sen när jag kom hem fikade vi. Och sen har jag vilat :) Jag kunde ju ha provat göra ett tidsinställt inlägg... Men det tänkte jag inte på. I går var jag med Liza och vi fotade. Jag fick några ganska bra bilder, jag visar dom när jag har lagt in dom på datorn. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Liza

hej :) en ny vardags blogg lite <3

2010-11-04 @ 20:59:19
URL: http://lizaaaagrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback