bloglovin

Tråkigt väder.

Hoss mig blåser det och regnar en aning mycket.. man riktigt hör hur det blåser vad är sommaren? vad tog den vägen? jag känner mig som jag sitter i mitt rum på en höst. Ett träd håller på att rasa hoss mig usch haha jag sa till min brosa. HALLÅÅÅ TITTA HÄR! han sa: DET ÄR JU BARA GRENARNA! jovisst det var det ju också? när mamma och pappa kom hem så sa jag hahah det ligger snart på marken ;( men dom stötter upp det med nått. Jajaa sen ska jag och min familj se på ´Bröllops fotografen´ den verkar vara både rolig och bra! Hahah tänk om det regnar hoss elin stackars dom -.- men nu ska jag fixa min design på min blogg!
Pussss ^^
Lizasfoto.blogg.se (jag) kommer skriva tills på söndag sen får ni elin tillbax!
Elins jordgubbar tog den eftersom hon har redan haft den så repris ;)
ELINS BILD FÖRBJUDET ATT KOPIERA!

Kommentarer
Postat av: Jennie i klassen :)

men varför skriver du liza om det är elins blogg?

vart är elin? :)

2010-07-31 @ 12:14:08
URL: http://wonderfullday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback