bloglovin

God morron =)

Senare idag ska jag till en kompis som heter Josephine =) Det är jätte fint väder idag också. Jag måste berätta en rolig grej som hände för några dagar sen när det inte var fint väder. Det hade blåst, regnat och åskat jätte mycket på natten och på morgonen när vi satt och åt frukost såg jag någonting som hängde ner från taket. Jag trodde att det var en fladdermus och jag gick ut och kollade men då var det en fågelunge som hade ramlat ner från boet och klamrade sej fast med näbben och klorna. Vi tog ner den men den klarade sej så klart inte ändå. Men jag hann i alla fall ta en bild med pappas iPhone.
© IsJustElin.blogg.se foto av Elin

Kommentarer
Postat av: Danialmelissa

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 08:36:00
URL: http://danialmelissa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback