bloglovin

Wonderful day

Idag har jag ridit!! :D :D :D Det var såååå roligt även om jag bara skrittade sakta på långa tyglar i typ 3 minuter. Lazda är verkligen den bästa hästen, jag har sån tur att få ha henne. Det gör min dag varje dag att få åka till stallet och ta hand om henne. Allt blir bra när man åker till stallet och fixar med Lazda lite. Även om man har en jätte dålig dag blir man glad av att bara se henne :)
*The happiest girl in the world*
Förresten, ser ni mitt *host* jätte fina *host* hjälmskydd?

Kommentarer
Postat av: josephine

Fint hjälm skydd :D

2010-12-18 @ 18:55:03
Postat av: Matilda&Vicky

Fin bild!

2010-12-19 @ 21:46:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback