bloglovin

Förkyld...

Nu har jag varit i stallet. Lazda var inte alls på bra humör idag. Men det är väl inte så konstigt för hon hade ju stått inne med sitt varma täcke. Och det var ju inte direkt jätte kallt ute i natt så hon var jätte svettig när vi kom dit. Men hon hade inte feber så det gjorde ju inget. Frida frågade om jag ville rida Steppas men jag är så himla förkyld och det var så mycket kramsnö som fastnar i skorna så det gick inte. :( Så det blir antagligen ingen skola för mej i morgon. Förresten har jag laddat upp bilderna från igår! Så här får ni en.
© Foto: jag Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Söt bild =D



SV: Åh Tack så mycket =D

2010-12-05 @ 17:57:00
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

va fin blogg du har! :)

vad har du gjort i helgen då?? :)

kram!

2010-12-05 @ 20:04:20
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback