bloglovin

Mina Julklappar

Vill ni veta vad jag fick för julklappar nu då? Jag orkar inte ta bilden på allt så jag skriver i stället. Kanske kommer bilder senare :)
* Vit klocka med glittrande stenar typ :) Lite svårt att förklara...
* Eclipse filmen :D
* Nagelfixar set kan man säga. Med nagellack, nagelfil och massor med andra nagelsaker.
* Jätte fin T-shirt
* Benvärmare
*Leggins
* Presentkort på JC
* 4 par örhängen
* Ett halsband
* 2 skrivblock
*Presentkort på en hästaffär där jag bor 50:-
*Presentkort på en hästaffär där jag bor 300:-
* Marmeladkulor. Mums!
*Chokladbollar
*Pengar
Jag har några julklappar kvar eftersom vi ska åka till mormor och morfar och fira lite senare i veckan. Jag fick inga av hästsakerna jag önskade mej men pengarna var till för jag jag skulle köpa dom sakerna själv sen :) Så att jag får det jag ville ha. Jag är i alla fall jätte nöjd med det jag fick! Vad fick ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback