bloglovin

17 December

Dag 17: Dom andra hästarna i stallet
Cd
I stallet står Nennes CD. Han är en storhäst. Hon brukar tävla mycket fälttävlan med honom men också lite hoppning och dressyr. Dom är jätte jätte duktiga och tävlar jätte stora klasser (enligt mej). Cd är busig, rolig och lite brötig haha :) Han är världens lugnaste och coolaste häst och han är jätte fin. Han är inte så gammal jag är inte säker men 9-11 år.
Steppas
Frida som bor där vi har Lazda har fina Steppas :) Han är en D-ponny. Hon har inte haft honom så jätte länge men dom passar verkligen ihop tycker jag! Dom ska tävla fälttävlan nu och innan det har dom tävlat ganska mycket dressyr. Steppas är super söt och han har nog världens blankaste päls. Han är rolig, och han gillar att ha mössa på sej haha. Jag har ridit honom en gång och han var ganska svår tycker jag och dom är verkligen jätte duktiga som har blivit så duktiga tillsammans på så kort tid :)
Nike
Hanna har Nike som är en maxad D-ponny. Han är rätt så ny i stallet så jag vet inte så mycket om honom. Han är jätte söt och han är inte så gammal. Jag vet inte riktigt om hon tävlar men jag tror att hon mest har honom och rider för att det är roligt och så :) Han är super söt verkligen!
Alla bilder: Jag

Kommentarer
Postat av: Frida

Aw tack vad gullig du är!=D trivs super med steppas så det är bra=D<3

2010-12-17 @ 21:23:36
Postat av: Bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

sv; okej, jag med ^^ titta på lite filmer

2010-12-17 @ 21:49:54
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

fina bilder på hästarna :)



sv; tack^^ det är min sköthäst

2010-12-17 @ 22:22:43
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Lukasfreya

Very useful information. Thank you!

2011-02-06 @ 00:34:35
URL: http://lukasfreya.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback