bloglovin

Torsdag

Igår hade vi Luciatåg igen. Det var typ det sämsta Luciatåget någonsin haha :) Det var typ ingen som sjöng och man kan väl inte säga att vi träffade tonerna direkt... Idag ska jag till stallet! Jag ska vara där ensam och typ pyssla lite med henne. Men det är värsta snöstorm (eller ja kanske inte storm direkt men...) så jag går nog ingen runda med henne. Hon kan få lite extra massage i stället :) <3 Här är en bild från förra vintern. Då var det kallt! Haha jag vet hennes huvud ser jätte sort ut på den bilden...
© Foto: Mamma Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: oj det måste jag missat. Är hon skadad? vad har hänt??

2010-12-16 @ 12:45:11
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback