bloglovin

Tisdag

Nu är jag nästan klar med svenskan, jag ska bara småfixa lite med den. Skönt! Den ska vara klar i morgon tror jag? Eller var det på torsdag? Hm jag får fråga någon i klassen :) Idag var inte jag i stallet eftersom jag är sjuk. Suck. Lazda mådde i alla fall bra. Men hon blir alltid lika sur när alla andra hästar får komma ut utom hon. Då blir hon typ tjurig och vill inte någonting... Så är det om man har ett sto ;) Som jag har sagt tidigare så får jag rida henne i helgen/nästa vecka! Mamma sa något om att vi kanske kunde åka med Frida dit? Det hade varit roligt i alla fall :D
Världens absolut finaste häst.
© Foto: Frida Kamera: Canon 400d

Kommentarer
Postat av: josephine

Torsdag :D

2010-12-14 @ 16:31:14
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

Det är bra. Tack. :)

2010-12-14 @ 17:22:20
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback