bloglovin

Svar på frågestunden

Ja, nu är det dags för svaren från frågestunden. Just nu sitter jag antagligen och tittar på kalle anka med släkten. Hoppas att alla har haft det bra än så länge?
Vad ska du hitta på på lovet?
På lovet ska jag mest ta det lugnt och vara med kompisar. Förhoppningsvis ska jag börja rida lite smått på Lazda också :)

Vad önskar du dej mest i julklapp?
Allra mest önskar jag mej så klart att Lazda ska bli frisk och att hon aldrig ska bli skadad igen. Men det kan man ju inte direkt önska sej i julklapp... Men jag önskar mej en ny ridväst väldigt mycket eftersom jag inte tycker om att rida i min nu när dom har blivit nerklassade i säkerhet.

Stör du dej också på bloggshop-bannern som finns på blogg.se?
Nja jag tycker inte att det är så farligt.

Vill du att den ska tas bort?
Det är klart att det är lite störande att ha den där hela tiden. Men jag bryr mej inte så jätte mycket. Men nu är den väl borta?

Allt bra med dej idag?
Haha jadå allt är bra med mej :)

Vad skulle du göra om Lazda fick ännu en skada i framtiden? Vad skulle du tänka? Att kämpa eller att jag orkar inte mer?
Om Lazda skulle få ännu en skada i framtiden skulle jag bli jätte ledsen. Men nu när hon har haft så många skador så är man nästan lite "van" vid att inte kunna rida och så. Så jag tror att jag bara hade gått vidare och försökt få henne frisk. Jag tror att jag först skulle tänka att jag inte orkade mer men sen efter ett tag skulle jag tänka att jag vill kämpa mer eftersom att Lazda är den finaste ponnyn som finns <3

Så, det var nog alla frågor. Om jag missade någon kan ni bara mejla mej på [email protected]

Kommentarer
Postat av: NellieB

God Jul!

2010-12-24 @ 22:20:46
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback