bloglovin

Sometimes it hurts...

Nu har jag varit och köpt den sista julklappen! Till pappa var den. Snart ska vi pynta hela huset och sätta upp granen och sånt. Mysigt mysigt. Synd bara att all min julkänsla är borta... Ibland blir man ledsen för småsaker, men man kan inte hjälpa det. Så är det idag. Jag känner mej ensam för första gången på väldigt länge men men det är bara att tänka på annat så kanske det blir bättre? Nej, jag ska inte deppa sönder på er, det är ju snart jul! Ska fixa med massa tidsinställda inlägg tills i morgon sen.
Foto: Jag
Jag vet, lite suddig bild men jag tycker att den är lite söt. <3

Kommentarer
Postat av: josephine E

Inte deppa :)

2010-12-23 @ 18:47:23
Postat av: Frida

Finns om du vill prata <3

2010-12-23 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback