bloglovin

Onsdag

Nu är jag hemma. Har typ ingenting att göra... Jag skulle inte till stallet idag eftersom vi ska ha tråkig Lucia i skolan i kväll. Och det är bara halva klassen som kommer, hm undrar hur det går? Skolan idag var i alla fall kul, vi hade inga normala lektioner :D Först idrott, jag var inte med eftersom att jag hostar så mycket. Sen baka pepparkakor och lussekatter till Lucian i stället för No. Sen film med godis på franskan. Sen julbord med julmust (gilla gilla gilla) och sen slutade vi! Nice!
En av mina favoritbilder på Lazda.
© Foto: Jag Kamera: Sony cyber-shot carl zeiss

Kommentarer
Postat av: NellieB

Sötis! =D

2010-12-15 @ 20:23:26
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback