bloglovin

Lördag

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag! Men jag har haft fullt upp. Först var jag och sjöng på coop. Det gick bättre den här gången men vi skämmer fortfarande ut oss totalt. Det var en tant som stannade och tog kort och filmade med sin mobil?! Jag fick reda på mitt matteprov, jag tror att jag fick VG. Och det var ju bra :) Men ibland blir man bara såå trött på sina lärare... Sen åkte jag till stallet. Det var mysigt, jag tog med kameran och fotade henne lite i hagen. Bilderna kommer senare i kväll eller i morgon. Vi gick en liten runda, det var ju inte lika kallt idag. Här är en bild på Lazda och Tussi. (en av katterna i stallet).
© Foto: Frida Kamera: Canon 400d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback