bloglovin

Lördag

Idag får jag rida på Lazda! Men det är inte säkert att jag rider just idag, det beror på vädret. Igår gick vi en liten runda med henne och det snöade mycket så vi får se... Och i går kväll fick jag sjukt ont i ryggen :( Jag har sträckt mej på idrotten i skolan tror jag. Eller så är det för att jag har hostat så mycket. Det har i alla fall gått över nu som tur är :) Nu har jag rensat mitt usb-minne för mitt minne på kameran är fullt. :( Men sen ska jag ju rensa bilderna på kameran också och det kommer ta tid. Jag har ca 1000 bilder i kameran...
Lazdas träning: Att gå på böjt spår och försöka lägga lite tyngd på inner bakben så att sidan stretchas och musklerna byggs upp. Det sliter inget på hästarna. Man kan gå framför eller vid sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback