bloglovin

JULLOV!!!

Sååååå skönt med jullov nu! När man vaknar halv sju på morgonen och tror att man ska till skolan men så kommer man på att man har jullov. Såå skönt! Kvällen igår var väl rätt så kul :) Jag satt i alla fall vid ett bra bord. Jag, Hanna i min klass, Filip i nian, Liza i min klass, Erika i min klass och Josephine i min klass :) Rätt så bra tycker jag! Men stackars Filip.. Fick sitta helt själv bland oss stackarn. Vi åt mat som vi hade lagat. Och klass 8M är ju sååå himla bra på att laga mat ju.. Eller ja kanske inte riktigt. Våran lärare hade fått för sej att vi skulle steka typ 3 kilo bacon... Och fläkten funkade inte riktigt så gissa vad som hände? Brandlarmet gick ju självklart. Och stackars brandmän som fick komma helt i onödan. Och polisen. Jaja. Så kan det gå! Förrätten var i alla fall ceasarsallad, huvudrätten var fläskfilé och efterätten var gino. Gino= mums. Sen fick vi våra betyg. Jag är sjukt nöjd med mina betyg. Nu ska jag snart till stallet :D
Glöm inte frågestunden! Den avslutas i morgon så skynda er att fråga på.

Kommentarer
Postat av: Jessica

skönt att du har lov :)

sv; oh nej.. men du.. kolla på svt.se/play så kan du ju se de ändå :) skit bra va de!! :D

2010-12-21 @ 14:44:04
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback