bloglovin

Hemma igen :)

Nu är jag hemma från stallet. Lazda mådde bra idag :) Men det var så kallt och blåsigt så jag gick ingen runda med henne. Och när jag kom dit så hade Frida och Marita redan mockat åt Lazda! Så snällt, tack så mycket! Då kanske mitt finger kan sluta göra ont snart med? Usch det är fortfarande svullet och gör cp ont men men jag får se hur det blir. Om det blir värre får jag väl åka till doktorn eller nåt. Nu kommer snart Jossan :D Jag vet inte riktigt vad dom skulle göra men det kommer säkert bli kul i alla fall :)
Jag när jag rider Jossans fina Putte :)

Kommentarer
Postat av: Lilljossan!

tack! <3

2010-12-23 @ 13:38:48
URL: http://littlesweetjossan.blogg.se/
Postat av: Frida C

Varsågod =) roligt att hjälpa till =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback