bloglovin

Hemma idag

Idag är jag hemma för jag kunde typ inte sova i natt för jag hostade så mycket :( Så jag är hemma idag. Igår mådde Lazda rätt så bra men eftersom det var mörkt när vi var där och det blåste jätte mycket ville hon inte riktigt koncentrera sig på att jobba. I helgen får jag rida på henne!!! :D :D :D Vi ska åka till ridhuset om det inte är för halt att åka och skritta lite eftersom att det är så halt hos oss så att man nästan inte kan gå med dom ute. Det känns som om det var hur längesen som helst jag red på henne. Och jag längtar så mycket efter att få rida henne som vanligt. Det är ju så klart jätte kul att rida på andras hästar men Lazda är ändå den bästa hästen man kan rida på tycker jag <3 Och jag har ju inte tränat en enda träning sen april/maj i år...
© Foto: Frida Kamera: Canon 400d
Never give up hope for your dream...

Kommentarer
Postat av: Liza

är oxå hemma! <3

2010-12-14 @ 11:37:46
URL: http://grymalizaaa.blogg.se/
Postat av: Liza

logga in på skype om du orkar så kan vi chatta

2010-12-14 @ 11:40:43
URL: http://grymalizaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback