bloglovin

Happy day

Nu har jag varit i stallet! Lazda mådde jätte bra idag, hon njöt verkligen av massagen och slappnade av. Frida var där och höll mej sällskap :) Det är sååååå skönt att allt är klart i skolan nu! Och jag är super super nöjd med mina betyg! I helgen får jag rida också, det ska verkligen bli super roligt :D Även om jag bara får skritta på långa tyglar så är det ändå mysigt. Ser nå någon skillnad på Lazda på dom två bilderna? Underhalsen säger jag, den är inte lika stor nu som då.
Lazda väldigt längesen
Lazda hösten 2010 (i och för sig med låång vila efter skador)

Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

söt :=) vilken ras är Lazda?

2010-12-17 @ 19:08:07
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback