bloglovin

Happy day

Idag har jag ridit lalalalala. Haha nej jag skoja men ja, jag har ridit :D Det är så mysigt att pulsa runt i snön. I och för sej rider jag ju inte direkt några hårdträningspass men ändå. Lazda var bättre idag så det var ju skönt. Jag tror att hon har lite träningsvärk haha. Och oj oj vilken mage hon har fått... Hm hon kanske inte behöver ha riktigt så mycket mat nu... Eller så kan man ju skylla på att vinterpälsen är lång *host* hehe. Jaja hon blir väl förhoppningsvis lite smalare när vi har satt i gång henne. :) Nu ska jag fixa naglarna med min syster och sen i kväll ska jag kolla på Pirates of the caribbean (hm stavningen...) och snacka lite med Liza :) Ha det nice allihopa!
Foto: Frida

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul att rida :D

sv; hahah jo.. jobbigt men ja hann inte skotta idag haha .. men de blir nån annan dag :)

2010-12-28 @ 17:07:57
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Liza

Mina pengar är slut :s hell no! JAJA!

vi går in på skype när filem börjar så snackar vi <3

Köpt en sak idag till dig <333

2010-12-28 @ 17:20:58
URL: http://grymalizaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback