bloglovin

Fail...

Lazda mådde rätt så bra idag. Men när vi släppte ut henne i hagen gick hon lite stelt för hon gillar inte sitt ulltäcke hon har. Men hon var tvungen att ha det idag för det ska både vara kallt och blött och vintertäcket är inte så regntätt.
Som jag skrev tidigare idag skulle vi ha sjungit på Coop idag. När jag skulle cykla dit var det super halt så jag fick gå i stället. Och då kom jag ju lite sent. Men när jag väl kom dit såg jag ingen. Jag gick runt lite men jag hittade ingen. Så jag ringde till en i min klass men hon svarade inte. Så då ringde jag till våran lärare. Jag: Hej det är Elin. Han: Hej Elin, fick du inte mitt meddelande jag skickade till dej igår kväll? Jag: Nej..? Han: Vi (dom som var på discot och hjälpte till) bestämde att vi inte skulle sjunga idag för vi är för få. Jag: Jaha... Han: Ja, bra att du ringde så att du inte väntar för länge.
Han hade inte kollat på lappen med våra nummer så han hade skickat till mitt gamla nummer... Och ingen annan hade brytt sej om att smsa mej. Det känns ju kul... Här är en bild på min kanin Maja när hon var liten.
© Foto: Uppfödaren Malin

Kommentarer
Postat av: Libanlejla

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-24 @ 10:27:58
URL: http://libanlejla.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback