bloglovin

Damp...

Asså jag får damp snart. Jag kan inte logga in på skype! Jag har haft så att datorn loggar in av sej själv och självklart har jag glömt bort både lösen och användarnamn. Jag och mitt super bra minne asså. Jaja jag får väl hitta på nåt. Var i alla fall i stallet innan och det var super mysigt! Vi fick varsin namnskylt till hästarna och så fick dom andra juleskum av mej :) Sen gick vi en liten runda med alla hästar, synd bara att Frida inte kunde vara med :( Nu sitter jag och har sjukt ont i lillfingern bara för att jag mitt smart head råka smälla grepen i väggen med fingret i mellan... Seriöst jag funderar på om jag har brutit det eller har fått en spricka? Glöm inte frågestunden, den avslutas i kväll och svaren kommer på julafton.
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback