bloglovin

5 December

Då var det dags för dag 5 :)
Dag 5: min första dressyrtävling

Min första dressyrtävling tror jag var när jag var med på lektionsmästerskapen på ridskolan jag gick på. Det var L.c någonting och jag kommer inte riktigt ihåg hur gammal jag var. 8-10 kanske? Jag red på en D-ponny som hette Baylis. Jag var super super nervös. Och sen var det min tur. Jag började rida programmet och det gick ju inte direkt så bra... Volterna blev fyrkantiga och super små och allt blev helt konstigt. Jag kom säkert sist också. Men jag var super nöjd ändå!  Jag tyckte att jag hade varit jätte duktig och att jag var bäst haha. :) Fantisera kan man ju alltid göra... Men jag kom ju i alla fall runt hela programmet, jag kom ihåg hela programmet och viktigast av allt, jag hade roligt. Och någon gång ska ju vara den första :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback