bloglovin

3 år med världens finaste ponny

Idag är det 3 år sen vi hämtade hem Lazda! Världens bästa julklapp var det. Det har hänt mycket på 3 år, hon har lärt sej att gå i form, att hoppa utan att stressa, skänkelvikning och vi har tävlat våra första clearrounder, våra första tävlingar och så har hon haft jätte många skador. Men nu hoppas jag att 2011 blir vårt år. Jag red henne lite idag och det kändes bra, hon verkar frisk. Hon är världens finaste lilla ponny, hon ställer alltid upp så gott hon kan, hon vill alltid göra rätt och hon älskar att springa, hoppa och att visa upp sej för publik. Om hon märker att man är nöjd med henne blir hon sååå glad och stolt. <3 Jag har verkligen tur som får ha världens finaste Lazda.
Första gången vi träffades
26/12-07 Dagen vi tog hem henne
2007/2008 Jag börjar träna. Det går bättre och bättre och jag börjar åka på clearrounder
April 2010 Vår första tävling
April 2010 Skador börjar komma så vi får gå med henne
November 2010 Vi börjar träna henne från marken
December 2010 Jag får äntligen börja skritta så smått

Kommentarer
Postat av: josefine

Grymt fin ponny! =)

2010-12-29 @ 21:14:24
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback