bloglovin

24 December - Julafton!

Dag 24: Min julafton
Först på morgonen ska jag antagligen åka till stallet :) Det är super mysigt att vara där på julafton tidigt på morgonen. Sen när jag är klar där åker jag hem och duschar och gör i ordning mej. Sen när hela familjen är klar åker vi till min farmor och farfars lägenhet. Där är också pappas tre bröder. Ungefär vid 12 äter vi. Dom vuxna brukar äta dopp i grytan men jag gillar inte det så jag och min lillasyster äter något annat. Efter det brukar vi alltid ta en promenad med pappas ena bror Patrik. Det var honom jag praoade hos för ett tag sen. Sen är vi tillbaka lagom till kalle anka vid tre. Då tittar alla på det och äter julgodis. Efter det stannar vi kanske en liten stund eller så åker vi hem direkt. När vi är hemma är det bara jag, min lillasyster, mamma och pappa. Då tar vi det bara lugnt och har det mysigt. Sen äter vi julbord och massor med julgodis. Och sist delar vi ut alla julklappar. :)
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback